neon12 ben doğduğundan beri kucağımda emzirerek yıkadım hem emdiği için korkmadi hem de emmeye daha çok alıştı şimdi beş aylık emmiyor yıkanırken kucağımda oturuyor birlikte yikaniyoruz banyoda pusetini de hazır tutuyorum onu havluya sarıp kendimde bornozu giyip birlikte cikiyorum.en baştan beri herkes yıkama derdindeydi sırf onları uzak tutmak için yaptım.sutun de artar çocuk da daha çok emer bence sen de öyle yap