hnnl Mgii doktor devlette malesef numara yok ilkten özele gidiyordum bıraktım şimdi devlet hastanesine gidiyorum
hnnl Yildizzza ya canım biraz önce bezini aldım da kakası gazlı gibi kötü kokuyordu ilk defa öyle oldu ay iyice panik yaptım niye acaba ya dün normal bir peluş tulamla çıktım dışarı acab a yel mi aldı desem çok sokakta gezmedik de
Zehranur12 hnnl büyük ihtimalle antibiyotik ten kustu benim kızımda verdiğim zaman kusuyordu ama gene siz takip edin
hnnl Zehranur12 bugün antibiyotik bitti ve ilk defa bugün oldu ateş vs hiçbir şey yok keyfi gayet yerinde oynadı güldü ama bugün böyle olunca korktum kusma kusması sümüklü biraz hırıltısı vardı o da gitti kusmukktan sonra
nrslkvnc hnnl kusmukta çıkan mukus muhtemelen yuttuğu sümük ve balgamlar. Bazen kakada da görülebileceğini okumuştum.
hnnl nrslkvnc ya canım biraz önce bezini aldım da kakası gazlı gibi kötü kokuyordu ilk defa öyle oldu ay iyice panik yaptım niye acaba ya dün normal bir peluş tulamla çıktım dışarı acab a yel mi aldı desem çok sokakta gezmedik de
Zehranur12 hnnl aşkım keyfi yerindeyse korkma hiç bişey olmaz kusması da iyi oldu inanki balgamı atı benim kız da öyle olunca diyoruz keşke kussa çıkarsa korkma
Azize_d hnnl antibiyotik etkisini göstermiştir balgam söktürmus sümük dediğiniz balgamdir korkmayın iyi bi durum bu iyileşiyor demekki
hnnl Azize_d ya canım biraz önce bezini aldım da kakası gazlı gibi kötü kokuyordu ilk defa öyle oldu ay iyice panik yaptım niye acaba ya dün normal bir peluş tulamla çıktım dışarı acab a yel mi aldı desem çok sokakta gezmedik de
hnnl Zehranur12 ya canım biraz önce bezini aldım da kakası gazlı gibi kötü kokuyordu ilk defa öyle oldu ay iyice panik yaptım niye acaba ya dün normal bir peluş tulamla çıktım dışarı acab a yel mi aldı desem çok sokakta gezmedik de
Zehranur12 hnnl korkma antibiyotik ten olabilir yendiğin bişey de yapmış olabilir benim kızın sürekli öyle
Yildizzza hnnl çocuklar bizim gibi balgam çıkaramadığı için yA kusarak yada kakasıyla atıyorlar genel hali keyfi nasıl
hnnl Zehranur12 ay doğrudur canım insallah antibiyotik sonuydu zaten insallah olmaz daha sizin kav aylık benim 3
Zehranur12 hnnl benim 5 sizin gibi 3 aylıkken bize klamer antibiyotik vermişti doktor o zamanlar öyle yapmıştı hırıltı İçin vermişti şuan hala arada öyle olur yeşil kaka yapar yani kötü kokulu olur önemli olan kan görulmememsi