Biz ortalama 38-40 arası yaktık ama bu ay 17 gün 35te yandığı için 550₺ gelmiş. 130₺ devlet baba ödemiş allah razı ola! Sizlere kaç gelmiş. 3+1 evüm ve 1 oda harici bütün odaları yakıyoruz. Metrekareyi bilmiyorum ama orta büyüklükte çokta küçük bi ev değil evim. Bana ideal geldi bu ay sevimdim açıkcası ama bi dahaki ay çok büyük rakamlar gelir diye düşünüyorum. Sizde durumlar nasıl?