Oğlumu yaş günü çekimine götürdüm, ve evde eşim ben sadece pasta üflettik yalandan. Organizasyon insanlar, hazırlık vs ben bunlara harcayacağım parayı yardım vakfına oğlum adına bağış yaptım bizim için daha unutulmaz oldu bebeklerin de şu an 1 yaşında hiçbir şey anlamayıp bu kalabalık ortamdan memnun kalmayacağına emin oldum. 3-4 yaşından sonra ancak bunu düşünebilirim ama şimdilik gereksiz geliyor.