Merhaba anneler, 2 yaşında kızım var.bazi seslere fazla tepki veriyor. Sesli oyuncaklara vb. Şu su akan oyuncak lavabolardan almıştım hiç kullanamadik. Lazimligi sifon sesli onu açtırmıyor. Şimdi telefon konuşmalarindan da rahatsız oluyor. Dil gelisimi zekası, kelime dağarcığı vs çok iyi. Ama yine de insanın aklına kötü şeyler geliyor. Bazı seslerden rahatsız olma normal mi