Geçen çarşamba eve kız arkadaşlarıö geldi üzerime de ince askılı Bi tşört gitmiştim arkadaşım gögüslerin ne güzel büyümüş falan dedi akşamına 2 gögsümde de isilik gibi Kızarıklıklar oldu ağrı sancı yok fakat görsel olarak çok fena kırmızı benek benek arada tatlı tatlı kaşınıyor
sağlık ocağında ki doktor emzirdiğin için bişey yazamam cildiye doktoruna görün dedi
alerji desem hiç farklı bişey yemedim giymedim
Daha önce başına böyle bişey gelen var mıı