Benim kızımda öyle hem alerjisi var ben ona bağladım bu durumu ama çok kilo aldığını da düşünmüyorum emmek ıstemıyo kısa kısa emiyo ve mama yedirmeye çalışsam azcık yese daha yerken beraber kaka yapıyo çok üzülüyorum benimle aynı durumda olan var mı😟