Sevgili anneler
Benim oğlum 13 aylık 2 yaş sendromundan korkuyorum
Nasıl davranmalıyım bazen 18.nci ayda başlıyormuş
Açıksası korkma sebebim teyzemin oğlu 4 yaşında hala inat huysuz
Acaba oğlumda mı öyle olur
Şuanda 13 aylık çok hareketli çok iştahsız
Enercisi çok sürekli kucak istiyor
2 yaş sendorumu nasıl bişe