Merhabalar biz istanbuldayken Gülbahar semt poliklinikte Dr. Efnan vardı 1.5 yaşına kadar ona gittik çok memnun kaldık ilgisi bilgisi herşeyi ile iyi bi doktordu. Farklı şehire geldik şuanda hep diyoruz Efnan hanım en iyisi
Bu arada Gültepede avicennada Yasin bey var ona da 1 kez gitmiştik oda çok iyi bi doktor.