Uykularharamolduu bence memeden kesince değil dişler tamamlanınca kesintisiz uyuyorlar. ne yaptıysam ne denediysem olmadı ben pes ediyorum arkadaşlar
nrslkvnc Uykularharamolduu galiba bebeğin huyu bu. Benim oğlum akşam 20:00 uyur 3 kez beslenme için uyanır geri hemen uyur. Sabah 07:00-08:00 arası uyanırız. Gerçi şuan atak mı nedir uykuya geçişte çok zorlanıyoruz. İnşallah bozulmaz bu durum.
leopar Uykularharamolduu 29 aylık halen uyumuyor 😂😂5 yaşına girdi ablası bu yıl uyumaya başladı (oda ayakta salamam şartıyla ) 😂ben ne edemmmmm
bbh-20 Uykularharamolduu benimki 8 aylık bu akşam uyuttuktan sonra ufak çaplı bir ağlama krizi geçirdim.Çaresi var mı bilmiyorum gündüz 1 saat+yarım saat+yarım saat olarak 3 uyku yapıyor.Gece de sabaha kadar yatır kaldırla geçiyor
Uykularharamolduu mavisveannesi yok mu bunun bir çaresi artık vücudum kaldırmıyor yemin ederim kesintisiz uyuyan bebeklere uygulanan sır ne allah aşkına bilen biri yardım ı olsun
mavisveannesi Uykularharamolduu valla bende merak ediyorum gece 3ü bekliyor uyumak için sabahta 6da kalkıyor ve sürekli uyanıyor kafam ağrıdı uykusuzluktan
bakkalemzigi Uykularharamolduu 11 aylık gece beslenmesini bıraktım su veriyorum hala daha çok kalkar diş mi neyden artık bilmiyorum