Merhaba hanımlar 23 günlük bir kızım var kızımı emziriyorum daha sonra doymazsa sağmış olduğum sütümü veriyorum. Emzirdikten sonra sağdigimda bazen 30 Cc bazen 60 cc arasi çıkıyor. Gönül istiyor ki daha cok çıksın . Bestlak damla kullanan arkadaşlar var ise ise yarayıp yaramadığını söylenilir misiniz ?