Kızlar safra kesemde taş varmış. Ben hep midemde gastrit var sanıyordum çünkü iki ayda bir falan gaz sancısı atakları geçirdiğimi düşünüyordum çünkü bakliyat yediğimde üşüttüğümde falan çıkartamadığkm gaz sancılarım oluyordu. Meğer taşmış safra kesemdeymiş.. aldırmak lazım tüme yakın taşla dolu diyor. Dayanabilirsem hedefim yaz tatili. Malum çalışıyorum oğluma da bakacak kimse yok şuan aileler de yazın müsait.
Benim belirtilerim şöyleydi
Kilo alamıyordum doğumdan sonra da epey zayıfladım..
Bu atak zamanında büyük tuvalete afedersiniz ama çok sık çıkıyordum diyare değil ama.
Ayrıca gaz sancıları yaşıyordum karnımda yerini tarif edemediğim yaygın bir şekilde
Bir de son atakta sırtımın sağ kaburga kemiğinin altında bir noktada ağrı oldu
Böyle işte.. var mı benim gibi kesesi taşlı olan anneler