Lohusalıktan hemen sonra adet görmeye başladım. Sonra 2 aya yakın görmedim sonra tekrar başladı o zamandan beri görüyorum asıl mesele şu toplam 10 günü buluyor sürmesi ve daha sonra arada 10 gün boşluk oluyor tekrar başlıyor . Ara mesafe çok kısa ayda 2 defa görüyorum 🤦🏻♂️ Net bi tarih ve sayı vermek için bekledim hastaneye gitmek için bir de eşimin ailesini bekliyorum bebeyi rahatça bırakıp gidebilmek için. Her neyse bu durumda olan var mıydı muayenesi nasıl oluyor kötü bir durum mu düzelme oluyor mu . Merak ettim hasteneye gideceğim gene de