Kızlar merhaba bebegim 1 yaşında adım atıyor güzelde atmaya çalışıyor ama biranda ğarmak ucuna kalkıyor hızlı gitmek için yapıyor yani ben öyle düşünüyorum ama yine de merak ediyorum başına geleniniz var mı yürüteçte çok kullanmadım çok kilolu bi bebekte değil