Bende yağı değil de Trendyol da bir ürüne rast geldim yağ belki leke bırakabilir sprey şeklinde benim dediğim bebekler içinmiş bende alsam diyorum ama yorumları çok kafamı karıştırdı

Hem fikir olsun hem istişare yapalım ikinci üründe bir tl uyguna da geliyor aslında