Merhaba bebeğim 19 aylık öncelikle çok fazla çevremizde çocuk bebek olmadığı için genelde zamanın büyük kısmını evde benimle geçiriyor bir şekilde yetmeye çalışıyorum hava şartları el verdikçede dışarı çıkartıyorum üst komşumuzun bebeği de kız ve aralarında 6 ay var komşumun bebeği büyük bebeğimle yan yana geldiklerinde diğer bebek daha hırcın ve paylaşımcısız kalıyor benim bebeğimde bu durumda aşırı tepkisiz kalıyor sadece durup izliyor asla tepki vermiyor elinden oyuncağını alsada ittirse de diğer bebek oğlum tepkisiz kalıyor sakin davranıyor bu durum beni endişe ve düşünceye sokuyor ama onun dışında bizlerle ve diğer erişkinlerle iletişimi çok iyi pasif değil bu durumu yaşayan veya önerisi olan varmı