Serpilyigit Bebeğim 13 aylık bugün son dozlar yapıldı sol bacağına basamiyor ağrısı çok normal midir acaba
tultanhanim Geçmiş olsun bizimde bugün olacaktı ama aşıyı bulamadık yarın gelecek 15 aylık 2.doz olacak Hemşirenin eli ağır olabilir mi belki o yüzdendir
zhraunall Hangi aşı acaba bizim de bexerodan sonra bacağında bilye gibi sertlik kalmıştı ve çok ağrısı olmuştu ama çok şükür geçti şimdi eridi zamanla