Merhaba cici anneler bugün 4.ay rutin kontrolümüz vardı doktor sadece mama ile beslendiği için 1,5 hafta sonra ek gıdaya başla dedi ek gıdaya başlayan var mı ne veriyorsunuz bize havuç kabak patates ile başla dedi 1.çay kaşığı 1.gün besle ve gözlem yap dedi 5.5 aylıkta göreyim dedi 1 ay sonra 20-30 ml de su ver dedi çok kararsız kaldım erken değil mi sizce bilemedim başlayan varsa tecrübelerini yazabilir mi ❗️