Esraelzan Kızım 5 ay 26 günlük 2.ay aşı yeri hala Yok iz veya kızarma Ebeye sorduğum da daha erken dedi daha nasıl erken olur anlamadım tutmadı mi ya acaba 😞
MasalMavi Esraelzan canım baya uzun sürüyo 2 ay içinde nerdeyse kızarıyo su topluyo kendi patlayıp kabuk bağlıyo sonra izi kalıyo merak etme zaten kontrol ediyo sürekli ebeler
Deletedmom812 Biz 7 aylığız sadece küçük bi iz var ne iltihaplanma ne kabuklanma olmadı bende sordum ebe her bebekte olmuyo dedi