poyrazssmomms Benimki mutfağa girdimmi çeşmeyi açınca başlıyor ağlamaya sizin bebişler en çok neye aglar
Masalkizinannesi poyrazssmomms 3 gün önce başladı kapı çalınca ona ağlıyor resmen yuzunde bir korku ifadesi oradan oraya koşturmaya başlıyor 😅
Gizmokzilla poyrazssmomms ay çok komikmiş neden ağlıyo ki buna 😅😅😅 benim oğlum da çekmeceleri açıp kapatıyorum diye ağlıyodu hep ekrldpdğğd
Stresbabacimstress Masalkizinannesi ay benim oğlum da öyle 😀😀 zil çalınca korkuyo gibi yapıp sağa sola kaçıyor, kapıyı açınca koşa koşa geliyor 😀
poyrazssmomms Gizmokzilla bilmem yemek yaparken sıkıntı yok mutfağı toplarken sıkıntı yok arkamı dönüp suyu açtımmı başlıyor ağlamaya hemde öyle böyle bir ağlamak değil basıyor çıglıgı aslında suyu da sever değişik bir bebe
okuyor poyrazssmomms bugün babasının telefonunu aldığım için ağladı. Babanın telefonu babada kalmaliymis.
asellinci poyrazssmomms benim kide aynı sadece mutfak değil diğer yerlerdede aynıydı çeşmenin yanına götürdüm mutfakta yavaş yavaş su açtım elini tuttum suyun altına ilk açtığımda ağlamaklı oldu sonra konuşa konuşa elini ıslatarak bir kaç defa aç kapa yaptım alıştım alıştı şuan şükür 4 aylık kızım bu arada
Lolik poyrazssmomms buz elinden kaydığı tutamadığı için ağlamıştı ksksksksk beni ısırmak isteyip ısıramadığı için ağlamıştı , su dolu bardağı ters çevirmesine izin vermediğim için ağlar sürekli 😂 say say bitmez
CafeChocolat Büyük kızım silikon tabancasını görünce küçükte matkap görünce ağlıyor olabildiğince saklıyorum bende mecbur
Beraninannesii poyrazssmomms Tren sesinden korkuyor 😇 Dinlediğimiz çocuk şarkısının sonunda tren düdüğü çalıyor onu daha duymadan eteklerime sarılıyor 😅
Binnur_cam poyrazssmomms süpürge sesine fön sesine ağlardı şimdi alıştı ağlamıyo 😅 En son elinden büyük ekmeği kemiriyodu 8 aylık olmak üzere kızım elinden aldım diye ağladı ama nasıl ağlamakkk kendini yırttı desem yeridir 😅
poyrazssmomms HappyQueen benmki sever öyle sesleri blender olsun süpürge olsun fön makinesi sesi olsun bayılır valla😅
MadamMommy Bizimki iç çekme,burun çekme gibi şeylere ağlıyor acayip şekilde korkarak ama ani ses olsun ev yıkılsın ağlamaz, yaklaşık 5 aylık 😊