1annne Sadece emziren bebeklerinin kılosu iyi anneler kaç bez alıyosunuz günde ben göstergelıde anlıyordum ama eşim başka bez almıs anlayamıyorum bunda çokmu dolu olması lazım 3 tane dolu dolu yeterlımı kı kaka hariç
serifelm 1annne bebeğim 1 buçuk aylık sadece anne sütü alıyor günde en az 6 genelde de 8-9 bez alıyoruz bir ara takip ediyordum ama bıraktım
KrasavcikMalcik 1annne 3 buçuk aylığız günde 5 tane bez alıyoruz. Beşide dop dolu sırıksıklam olmuyor valla bende bilmiyorum bu çişli bez olayını. Ama günlük bez sayısı 5 i geçmedi hiç
serifelm Gboz3 bizim ki göstergeli ya ben hem ona bakıyorum hemde genel de kaka da oluyor kaka yoksa göstergeye bakıyorum
1annne KrasavcikMalcik aynen emzirmede bence cok zor ya eskıde bez sayısımı vardı hersey kafa yorucu kım cıkartıyo bunları :D
KrasavcikMalcik The_paues 15 günde 500 gram alıyor. Her 15 günden bir gidiyoruz doktora böyle takip ediyorlar.