Ben bi ay önce üzücü olaylar yaşadım ondan sonraki kontrolde bebek daha az kilo almış böyle devam ederse mama veririz yemene içmene dikkat et dereotu kefir vs önerdi. Neyse onları yiyorum sürekli ama iki gün önce annem haşhaşlı kek yaptı sürekli onu yedim durdum. Şuan sütüm aşırı çoğaldı yani çok şaşkınım. İşe gidiyorum bi de normalde 3 saatte bi sağıyorum ama bi gün 5 saat beklemek zorunda kalmıştım o mu arttırdı dicem ama haşhaşın arttırma olasılığı daha çok. Başka da hiçbi değişiklik olmadı hayatımda🧐🧐