Bebeklerinizin ilk dişi kaçıncı ayında çıktı?
Barestaaa biri 8 biri 8.5 aylıkken
Barestaaa yarın 8 aylığız. Altlar ben burdayım diyor sanki ama hala yok dişimiz
Barestaaa 8 aylıkken
Barestaaa Oğlum 4 ay 10 günlükken Kızım 4 ay 23 günlükken çıkardı.
3 buçuk aylıkken çıktı aşkım değişiyor baya
10 aylık oldu tık yok
Niki hahah bizim 14 ay oldu hayla gelen giden yok
Barestaaa 5 ay 5 günlük çıktı ilk disimiz
Barestaaa 7. Ayda çıktı
Barestaaa 12.ci ayda hem diş hem yürüme 👧
10 buçuk aylık daha yok 🥴