Merhaba dün gece atesi vardı aniden.
Sonra uyuttum surup vererek.
Sabah kalkdııgında tek gözü komple kapalıydı cabaklanmıs gibi ama sıvı gelmisti sarı renkte onunla kapanmıstı gözü. Ilık su ile temizledim gün boyu tam acamadı gözünü bir gözü düşüktü. Aksam esim gelince dr götürdük damla verdiler gecmesse göz dr görsün dedi. Yasayan varmı hic aniden oldu.
Yaş akıyor o gözünden sürekli bazende sarı renkte koyu sıvı. 2 yasında bu arada. Yasayan varsa aydınlatırsa mutlu olurum