Yavrum_veben2 Kızlar ilk eşim vefat etmişti sonrasında 2.evliliğimi yaptım fakat yolunda gitmeyen şeyler var boşanma halinde diğer vefat eden eşten dolayı tekrar dul maaşı bağlanıyormu ve bu durumda boşandığımız eştende nafakada alabiliyormuyuz
Oburiks Yavrum_veben2 Evet alırsınız maaşı tekrar başvuru yaptığınızda Fakat nafaka durumunu bilemiyorum
Laydaren Yavrum_veben2 kendiniz için yoksulluk nafakası mı yoksa çocuk için mi talep edeceksiniz ? Dul aylığını tekrar alabilirsiniz ama bir aylığınız olduğu için yoksulluk nafakası alamazsınız. Çocuk için nafaka durumu değişir diye düşünüyorum. Sonuçta çalışan anneler de velayetler kendilerindeyken babadan nafaka alabiliyor çocuk için.
-_Esra_- Yavrum_veben2 sen eşlerden geçimimi sağlayım diyorsun girip bir işe çalışsanıza nafakanızı alın tabiki ama çalışın da daha yaşınız gençtir aldığınız az nafaka az dul maaşı ile nereye kadar ?
Yavrum_veben2 Esleminannessi sildim aylar oluyor anam ne biliyim ya yokmu buralarda bir avukat bacı ya 😄
Oburiks Yavrum_veben2 Yani aslında esiniz nafakayi verecek bir insan ise çokta takmayın bu durumu kafaya , hem vermesi gerekir olur ama vermezse yine de devletin bir yaptırımı olmuyor bu duruma