6 aylık bebeğim var elimden geldiginde ona iyi bir anne olmaya çalışıyorum okuyorum araştırıyorum. Ek gıdaya başladık 3 gün kuralıyla ilerliyorum benim acımdan her sey yolunda. Ama kizimi her gören bisey yedirmeye çalışıyor kafayi yicem ben mi abartıyorum acaba gereksiz evham mi yapıyorum? Pasta vermeye calisan mi dersiniz cay icirmeye calisan mi corba veren mi ne ararsaniz var hem benim hem esimin akrabalarndan. Vermeyin demem hic etkilemiyor bir de gülüp bisy olmaz annesi alissin diyorlar beni cocugum degil cevre yoruyor 😔