fkg Kızlar bebeğim iki buçuk aylık çişini yaparken ağlıyor yapınca rahatlıyor enfeksiyon belirtisi yok ateş yok kusma yok korkuyormu acaba
inan-472 fkg enfeksiyon illa ateş yapmaz erkek bebekse idrar cıkısında sorun olabilir kız bebekse yanma oldugu icin ağlıyordur doktor görmeesi gerekiyor normal değil cünkü
Zehranur12 fkg benim kızım da da hiç belirti yokru enfeksiyon çıktı bol bol emzirmemi istedi arada poposunu yıkamamı ve ıslak mendılı yukarıdan aşağıya doğru silmemi söyledi