Melekmirac Kızlar selamlar benim 15 ay 4 günlük oğlum var ve enfeksiyon kaptı ayrıca diş dönemi ve grip augmentin e başlatti doktorumuz Perşembe gecesi ilk antibiyotigini verdim bugün 6 ci gunu doktorumuz 8 gün kullan dedi antibiyotiği fakat şöyle bişey var yüksek ihtimalle antibiyotik oğlumda pisige neden oldu özellikle çok afedersiniz ama penis ve taş…lari şimdi antibiyotigide kafama göre bırakmak istemiyorum fakat çocuğumun oraları çok kötü oldu bide minicik minicik sivilceye benzer şeyler olmuş pisikle beraber şimdi doktorumuz cumaya kadar kullan dedi ama yarın randevum var gidicez doktora fakat bu gece antibiyotiği veriyimmi vermiyyimmi bilemedim pisiginede bu arada troysd sürdüm ama aşırı aşırı bı değişiklik yok yani aynı duruyo 😭😭😭 bı fikir verirmisiniz tecrübeli ve bilgili anneler rica etsem? Teşekkür ederim.
alonee Melekmirac antibiyotik isal yapar diye biliyorum. İsalden dolayı pişik olmuş olabilir mi. Şuan bizde klamoks kullanıyoruz. Sürekli pişik kremi sürüyorum. Zeytinyağı da deneyin siz
SevimliHayaletCasper Melekmirac bizim pişiği travazol bir gecede geçirdi. Çocuklar için biraz ağır bi krem ama doktorlar da ihtiyaç halinde yazıyorlar. Bugün antibiyotiği verip sürün kremi
Uykularharamolduu Melekmirac bizim de antibiyotik asmak yaptı ve dediğiniz gibi oraları bile kızardı. hametan sürdüm sudocrem ile karıştırıp öyle geçti
Melekmirac alonee altını kapattım trosyd surupde içim el vermedi o yüzden soriyim dedim şimdi antibiyotigi alsammi almasammi onu bilemedim🤷🤷
masaliminannesii Eğer diş çıkarıyorsa ondan da olabilir salgılanan enzimler ileri derecede pişiğe neden olabilirmiş, benim kızım da 17 aylıkken kıpkırmızı oldu vulvası ve kabarcık kabarcıktı doktor öyle demişti
Melekmirac masaliminannesii evet diş cikarma döneminde bı tane çıkardı şimdi diğerleri gelicek fakat dün sabahtan akşamüstüne kadar hicbisey yoktu altında akşamüstü birdenbire altını açınca gördüm şok oldum 🥴
Melekmirac SevimliHayaletCasper ya travazol kalmadı elimde maalesef onun yerine trosyd sürdüm altını kapattım yatırdım işte 😢😢😢 oda uyursa 20 dkkaya kalmaz kalkarız
Smy-krtl000 Pişik için ennnnn güzeli kantoron yağı Allah’ın bir mucizesi , antibiyotik olayı ise tamamiyle vasat bir durum , kullanmammanı tavsiye ediyorum onun yerine illaki doğal yöntemler vardır .
Melekmirac Smy-krtl000 ya yarın kontrolümüz var doktora da soylicem zaten bende istemiyorum antibiyotik vermek fakat içindeki enfeksiyon kurumadi sanırım burnu dolu tıkalı sprey sıkıp serum fizyolojik uygulayıp burnunu çekiyoruz ama tam bosalamiyo alnı ve burnu öksürüğü hat safdada uyutmuyo yavrumu zaten dişleri hiç söylemiyorum diş donemininde içindeyiz grip enfeksiyon bide diş var 😭😭😭😭
Melekmirac Uykularharamolduu o zaman evet antibiyotikle alakalı bı durum bu çünkü dün sabahtan hicbiseyi yoktu birden patladı
Melekmirac Uykularharamolduu çok çok geçmiş olsun sizede canım benim rabbim şifa versin yavrularımıza inşallah 🤲🤲❤️
Masalkizinannesi Melekmirac şuana kadar antibiyotik bizde hiç pişik yapmadı ama er dis doneminde pişik olur kızım doktorumuz yapacak hiç birsey yok diyor dis pisigine ne yapsan çare bulamazsın dedi. Bir sürü krem kullandım primaya geçtim ıslak mendili bıraktım nafile
Melekmirac Masalkizinannesi ya ben şahsen antibiyotikten olduğunu düşünüyorum çünkü daha öncede diş çıkardı ama hiç bu kadar kizardigini ve minik minik sivilcelendigini hiç hatırlamıyorum ne yazikki 🥴🥴 emin değilim ama tabiki yarın doktorumuza sorucam bakalım ne dicek
Kubrayuksel Melekmirac Pisik icin evde hametan varsa onu onermisti doktorumuz, sari kantaron yagi da çok iyi geliyor.
Melekmirac Kubrayuksel hametan var olmazsa bezini actigimda bakarım geçmezse hametan kullanırım sarı kantaron yağını çok duydum fakat her seferinde çarşıya indiğimde almayı unutuyorum.
Masalkizinannesi Melekmirac kızım 7 dis çıkardı 8. De oldu bizimde 7 dışı çıkarırken hiç bir şekilde basimiza gelmedi anlattığınız gibiydi nokta nokta kabarcık şeklinde yoğun bir pişikti travazol bile kullandım o dönem faydasını görmedik