10-11 aylık olana kadar bizim de öyleydi zorla yediriyordum az da olsa çok kötüydü ama ard arda dişleri çıktı hep . Ne zaman diş çıkması kolaylaştı azaldı o zaman normale döndü . Tabi b12 de çok etkiliyor 2 ay kullandık arttı iştahı da etkiledi bence bi baktırın zaten 9 aylıkken kan alınıyor orda çıkar