Mir90 Arkadaşlar rotatek aşısı 2 doz oldu kızım suan depolarda rotatek aşısı bulunmuyor ve ocakta ası olmamız gerekiyor son dozu yaptırmamız gerekiyor doktor aşı bulamazsan rotarix yaparız son dozu dedi benim içime sinmiyor bu şekilde yaptıran varmı