Aslansmommmm Kızlar bebeğimin ıkınmaktan göbek fıtığı oluştu bu sonradan geçiyor mu ağrı sızı yapmıyor çok şükür ama daha 44 günlük ve baya çıktı ileriki zamanlarda nasıl olur bilmiyorum bu süreci yaşayan var mı
Bebetonunmotheri Aslansmommmm fazla aglarsa bile gobek fitigi olur derler dogrumu degilmi bilemem tabi ama