serifelm 3. aya kadar hiperlaktasyon vardı 4. Ayda sütüm bi azaldı şimdi 5 aylık mama veriyorum '(:( şimdiki aklım olsa varken sağar sağar depolardım ve azalmasına izin vermezdim. Ama evet sağım yorucu ve hiperlaktasyon varsa bir gece sağmayın sabaha mastit uyanabilirsiniz. Sürekli sağmak da dışarı falan çıkacağınızda sorun olabilir. Ama ben bir daha yaşasam sağar sağar depolardım. Gittiğim yerde de götürürdüm. Zaten emzirmeye yer arıyoruz odalarda kalıyoruz bi 10 dakka da sağım yapmak çok kayıp değl bence. Bu arada hiperlaktasyon bende ilk regl ile düzeldi ama sütüm de azaldı