Stella23 denizveada kesinlikle golden goat tavsiye ederim hem keçisütlü hemde içeriği temiz araştırabilirsiniz
denizveada beyoglu67 evet gercekten cok pahali. Sadece mamayla kalsa goze gelmez . Bez pahali gaz damlasi pahali solgar kullaniyorum pahali sut yapan yiyicek ve iceceklerin hepsi pahali. Allah yardimcimiz olsun gercekten 🤲
Tuba_44 denizveada orda satılması e bebeğin olmuyo işte onu demek istiyorum siz başlığı e bebek maması diye acmışsınız e bebek satıcı tıpkı diğer markalarda olduğu gibi yanlış anlaşılma oluyor
_Burcu0111111 livanurvealpinannesi61 ben de evolvia kullanıyordum çokta memnundum ama ne yazıkkı içeriği onunda pek temiz sayılmaz golden goat kullanıyorum biraz pahalı ama yapacak bir şey yok
livanurvealpinannesi61 _Burcu0111111 evolvia nın içeriği temiz yalnız içinde palm yağı VS yok bana doktor probiyotik ve balık yağı içeren formül mama kullan demişti golden goat da bunlar yok. Palm yağı zararlı palm yağı olmayan mama kullan demişti.
Kubrayuksel denizveada Cogu mamada maalesef var ben sma kulaniyorum, aptamil de kullandik doktorumuz palm yagindaki zararli maddenin açığa cikmasi icin belirli bir sicaklik derecesinre olmasi gerektigini söylemişti mama sularinin sicakliginda ortaya cikmiyormus
denizveada Kubrayuksel sanirim en iyisi bizimde kendi doktorumuza danismamiz . Cunki bicok mamada ayni zararli seyler mevcut . Artik doktorumuz ne derse ona guvenip yola o sekilde devam edicem 😪