Merhaba benim kızım 9 aylık ve sürekli düzenli uykudayız bence istikrarlı olmak çok önemli hergün aynı şekilde aynı saatte ve yerde uyutuyorum tabi ona göre bir hayat yaşıyoruz her odaya geldiğimizde şimdi piş piş vakti diyorum sevip sakinleştiriyorum hemen uyuyor istikrarlı olursanız o kadar kolay ki iki taraf içinde