sevdayld
Dogumdan sonra 3 . Ay taktırdım doktorum öyke onerdi en saglıklısı o zamanmıs rahim tam toparlanıyorumus bakır 10 yılık taktım hiç agrı falan olmadı sadece sprele korunuyorum geri çekilme olmuyor ben aşırı memnunum beni koruyor yani ama dıkate edıyorum kontole gıdıyoru ara ara agırda kaldırmıyorun eksisi yok