Sevdalarsevdalar Profilo kullanıyorum. 3 hafta kadar önce burada bir mağazada bir ürün alana +8 kg kurutma makinesi 9.500 e düşüyordu. Derin dondurucu aldım ben de üstüne bir de kurutma makinesi 17 binden (mağaza fiyatı internet değil. İnternette 15 küsüreydi.) 9.500 e düştü. 15 dk kadar önce hepsiburadadan aynı makineyi 15.600 e alacakken bir dr mağazada inceleyelim demiştik eşimle de kampanyayı öyle görmüştük.
Yani demem o ki alacaksanız bence mutlaka karar verdiğiniz markanın kendi mağazasına da uğrayın 🙈