Benim oğlumda 40 I çıktıktan sonra 23:00 gibi bi uyuyordu sabaha karşı 6 gibi falan uyanıyordu.ben bunu bir gün yengeme söyledim bana çok kızdı o çocuk kan şekeri düşüyordur napıyorsun diye vicdan yapıp saat kurup emziriyordum çocuğumu.. 2 aylık kontrolümüzde doktorumuza söyledim sakın dedi artık onun uyku düzeni kurma vakti ve emmeden çok uykuya ihtiyacı var dedi..hatta hiç duymadın mi yaşlılar uyuya uyuya ölür bebekler uyuya uyuya büyür dedi ama bizim için artık çok geçti çünkü ben yengemi dinletip uyandırdığım için şimdi maksimum 3 saat uyuyor😔 eltim hiç saat kurmadı hep uyanınca emzirdi şimdi kızı 22:00 de bi yatıyor sabah 8 e kadar ve benim çocuğum zayıf onun çocuğu baya kilolu önden gidiyor demiş doktor..tercih siZin yani ben anlatmak istedim.