shrhyt Beren2323 ben lcw dan boğazı patikli olan dan aldım 8 aylıkken ama hata yapmışım bilek kısmında cirtcirtli olandan alın yoksa çıkıyor sürekli
fzkakdemir Beren2323 ben bebeğime ayakkabı tarzı bişey aldım lcwden yürüyüş öncesi diye geçiyor görüntüsü spor ayakkabısı gibi
1gunes Beren2323 ben ty dan ella bonna dan almistim ogluma yazlik müslin olani kullandik simdi de kislik kadifemsi kullaniypruz cok begendik ve neredeyse dogdugundan bu yaba kullanıyorum 0/6 6/12 sekilinde almistm
Beren2323 Perapoyraz baktım da ben de öyle biriey düşünüyorum makinede yıkanınca birşey olur mı onlara
Dilararden Dilararden geçen sene kullandım bu sene de kış için yine aldım. Kesinlikle tavsiye ederim. Müslin olanları değil pofuduk olanları
Oaoa Perapoyraz 9 aylıkken kızıma 12-18 aldım yaşına girecek hala kullanıyoruz.Yaza kadar da götürür bizi muhtemelen.Zaten ayarlanabilir çıtçıtları var. Ben ella bonnayı genel olarak sevdim.Tek sevmediğim yanı tüylenme yaptı ama sıcacık tutuyor