Minigim38 Islaklık göstergesi geri gelmiş tam ortada değil bu sefer yanda 🤭 ama baya inceltmisler bu kezde
Esraesra08 alonee e bebeğin baby me kullandım molfiks kullandım kalın olmasına rağmen sızdırdı selppy aldım o incecik bezde gr sızdırma yok diğer bezlere göre uygun şu an favorim
Yesiliremm alonee sık değiştiren lazım o zaman bir de a101 in soffia bezi var ben onu kullanıyorum gayet memnunum hic sızma sıkıntısı yaşamıyorum
ArvenMom alonee acaba numara küçük ya da büyük mü o yüzden mi sızdırdı prima bizde hiç sızdırma yapmadı kaç numara kullanıyorsunuz
BalBocugum Ay eski serisi çok güzeldi içi yeşil olan sonra incelttiler daha ne kadar ince olacak kii iyiki değişirmişim arada indirimde belki alırım diyodum