citlembik2905 Kızlar bebeğim 4 gün sonra 4 aylık oluyor. Hem meme hem de mama şeklinde besleniyor. Ayrıca su vermem gerekir mi sizce? Doktor kontrolünde soracağım doktoruma da geçen ay sormayı unuttum
yagmure17 citlembik2905 ilk 6 ay su vermenize gerek yok anne sütü de mama da su ihtiyacını karşılıyor
etuerk citlembik2905 hayır gerek yok 6 ay sadece anne sütü ve mama yeterli. Anne süründe zaten su var mamayı da suyla yapıyorsun gereksiz yere suyla şişirme bebeğinin karnını. Zaten ne kadar midesi var
mslesra citlembik2905 bizde mama meme olarak gidiyoruz doktor bize her mamadan sonra 1 2 cay kasigi su ver demisti her mamadan sonra degil ama gunde 1 2 kere veriyorum su yani ne zarari olabilirki 4 bucuk ayligiz bizde
citlembik2905 Ay çok rahatladım yaa kayınvalidem kafamı karıştırdı mama veriyorsun ver dedi. Ama sonuçta önce emziriyorum sonra mama veriyorum ve dediğiniz gibi her iki şekilde de su var içeriğinde.
TubaB citlembik2905 genel olarak doktorlar su vermeye gerek yok diyor, yaz aylarında belki başlanabilir ama yazın bile gerek yok diyorlar . Nedense mama alıyorsa suya ihtiyacı olur gibi bir algı var. Mama zaten suyla hazırlanıyor su içmiş oluyor zaten.
citlembik2905 TubaB ben de gerek olmadığı düşüncesindeyim minnacık midelerini süt yerine suyla doldurmak gereksiz bence de. Dediğiniz gibi zaten su alıyor mamada da memede de
Egenin_pamugu citlembik2905 doktorum mamadan sonra 1 tatlı kaşığı su ver demişti mama kabız yapabiliyormuş zor sindirildiği için, o yüzden veriyorum
kadeeraktas selins1313 şu zehirlenmesi olacak kadar tabikide verilmez küçücük bebeğe. Bir iki çay kaşığından da zehirlenme olmaz. Hangi insan zehirlicek kadar su verir ki zaten. Böyle diyerek insanları korkutmayin lütfen
gozdegunduz citlembik2905 benim bebeğim sadece mama ile besleniyor her mamadan sonra olmasa da 2 çay kaşığı su veriyorum
Binnur_cam citlembik2905 benim kızım nisanda doğdu ağustos temmuz aşırı sıcaktı meme + mama gidiyorduk ama ben 2 3 çay kaşığı suda veriyodum hava çok sıcak diye bi zararını görmedim. Su sonuçta doyumluk verilmediği sürece ne zararı olabilirki kiminin bebeği ne anne sütü ne mama alıyor ozaman su veriyolar mama gibi o sıkıntı yoksa günde 2 3 çay kaşığı bebeğe ne gibi zarar verebilir .
selins1313 kadeeraktas su zehirlenmesi diye aratın googlden ne demek istediğimi anlıcaksınız Ve amacım insan korkutmak değil bilgi paylaşımı yapmak
citlembik2905 _tuuggcce_ ben her mamadan yarım saat önce meme de veriyorum. Bazen mama vermesem de meme veriyorum. Bide geceleri sadece meme alıyor. Ona rağmen verip vermemekte kararsız kaldım biraz
_tuuggcce_ citlembik2905 bence vermeyin ama aklınıza takılıyor ise doktora sorun unutuyorsanız not alın. Ben sorulacak sorular diye telefonun not defterine yazıyorum aklıma gelenleri ☺️
_tuuggcce_ citlembik2905 en güzeli öyle oluyor. Muayeneden sonra doktorla konuşuyoruz sonra hemen telefonumu çıkarıyorum başlıyorum sorulara 😄 hamileykende böyleydim kadın doğum doktoruma 😄