beyza1207 mecburuz alışmaya mecburuz kabullenmeye ..
Yorgunuz uykususuz kolay değil akşamdan sabaha sabahtan akşama bir bebekle uğraşmak bebek işte altını al karnını doyur gazını cıkar uyut diye birşey yok durmuyolar yani birşeyle memnun olmuyolar yorucu insanız çok normal bunalmamız ama yapacak birşey yok bol bol sabır çekip bu günlerin geçmesini bekleyeceğiz ..
Ben bir ara kendime buzdolabı kapağına not yazmıştım “ Sakin ol , nefes al , sinirlenme , hepsi geçicek ” diye gördükçe okuyodum iyi geliyodu ..