Northstar28 Bugün öğlen menenjit ilk doz olduk 3 buçuk aylığız bebeğim suan emmek istemiyor yüzünü ekşitiyor memeyi ağzına aldığında ve geri çıkarıyor hemen bu durumu yaşayan oldu mu aşıdan sonra oldu ne olduysa 🥺
yeniaday1 Northstar28 bizim aşıdan sonra değilde 3. Ayda olmuştu doktor 3 ve 4 aylarda oluyor geçici korkmayın demişti. Israrcı olmayın iyice uzaklaştırırsınız demişti panik yapmayın umarım sizinde geçicidir. 🙏🏻
yeniaday1 Northstar28 bir de işe yarar mı bilmiyorum ben ilginç bir şekilde fön makinası sesiyle tekrar emmeye başlamıştı. Memede ağlıyordu yine memede ağlarken fön makinası sesi açtık ilginç bi şekilde hemen emmeye başladı. Sizde bir deneyin isterseniz.
Northstar28 yeniaday1 hiç duymamıştım deneyeyim teşekkür ederim 🙏🏻 ama bizim aşıdan sonra oldu zaten hali yok hiç iştahı da mı gitti ne oldu bilmiyorum