Ben ilk zamanlar düzenli lansinoh kullandım faydasını gördüm o bitince yara olmadı ama emzirirken çok canım yanıyordu o ilk tutuşta biraz pahalı 400 küsürdu ama bende garmastan pomad aldım düzenli sürünce 1 haftada düzeldi yani etkisini biraz zaman geçince gösterdi bende ve emzirmeden önce karbonatlı suyla sildim göğsümü