6 aydan sonra kontrollü bir şekilde veya diyetisyen eşliğinde diyet yapabilirsiniz. Hatta diyetisyenlerin süt arttırmaya yönelik programları bile oluyor, sütünüzün azalmaması için falan yazıyorlar.
Benimde bi 10-15 kilo vermem lazım doğum yapalı 1 buçuk sene oldu hala vermedim 🤦🏻♀️
İradesizliğim diz boyu 🙄