_Yeni_anne Kızlar 4 a12 günlük kızım var kakasını 2 günde bir yapiyor ama kakasını yaptıktan sonra bile ıkıniyor gibi yapıyor kakasını yapan bebeğin gazı kalır mı. Ya da kakasını yaptıktan sonra bebek ıkınir gibi yapar mı
aleyna297_ _Yeni_anne benim kızım haftada bir veya iki kere yapar ama gün içinde gaz yaparken bile hafif ıkınır normal diye düşünüyorum
Arzuturhan İkinmasi normal bizde de ikiniyie ek gidaya girince gaz olayı yine patlak verdi o sürece alışana kadar
emyl Şuan kızım 5 buçuk aylık kaka yapmasa bile bazen ıkınır bende anlamıyorum neden ama bazen kaka için olsada bazen boş boş ıkınıo