zk1611 minikveannesii benimkide 27 günlük sma optiproyla başladım şimdi sma comfort kullanıyorum sanırım mamayı siz seçsenizde çocuğunuz karar veriyor smayı bebeğim içiyor ama kabızlık gaz problemine göre her bebekte nasıl olur bilemem
MasalMira2023 Fulihkn Sma Optipro benim bebeğimde kabız yaptı ya, kilo aldırır diye almıştım ama kızım 2 gündür acı çekerek kaka yapıyor
zk1611 Karl gazlıydı sonra burda sordum comfort gazlı bebekler için dediler ama gazı mama yapmıyordu sanırım benim sütüm yapıyor heralde çünkü sorunumuz devam ediyor
citlembik2905 Ben de sma comfort kullaniyorum. Gazlı bebeğime en en en iyi gelen mama bu. Tabi şuan 4 aylık olacagiz artık sma optipro ya geçiş yapacağım
citlembik2905 minikveannesii hayır ama bizim gaz sorunumuz geçti gibi çok nadir oluyor ve o da normal artık. Comfort verince şunu farkettim ki daha fazla kaka yapıyor. 1 defa optipro denedim comfort gibi çok fazla kaka yapmadı. Ama gaz sorunu olduğu zamanlarda bize işe yarayan tek mamaydi
Eliftsky Ben sma hip aptamil vs kullandım ama en sağlıklısı golden goat demişti doktorumuz 2 yıl golden goat kullandım
minikveannesii @citlembik2905 son bişey daha sormak istiyorum trendyoldan güvenle sipariş edilebilir mi mama
minikveannesii @Fulihkn peki trendyoldan sipars verilebilir mi sizce malum eczaneler hep daha pahalı oluyor
minikveannesii @HappyQueen sizce trednyoldan sipariş vermeli miyim mama için malum eczaneler hep daha pahalı
HappyQueen minikveannesii verebilirsiniz hatta ben getir uygulamasından Trendyol hızlı marketten hep alıyordum
naynini minikveannesii doktorumuza sorduk, dediği mamayi aldık ve dokuz aydır kullanıyoruz 😊 hipp organic combiotic
naynini MasalMira2023 biz bir problem yaşamadık. Sağlık sorunları ile uğraştık bir de bunun yanı sıra… Her bebise uymuyor demek ki 😊
es8326 MasalMira2023 bizde onu aldık kilo sorunu var doymuyor gibi sanki 1 aylık bebeğim siz simdi ne kullanıyorsunuz