Ayseediz gazdan dolayı sürekli emmek istiyor meme onun bildiği tek şey. Benim kızım da kolik bir bebek doktor 2.5 saatten önce verme kolay kolay önerdiğimiz bir yöntem değil ama emzik ver çünkü bu kez kısır döngü olur gazı oldukça emmek ister, emdikçe gazı daha da çoğalır, sancılar daha da fazlalaşır vs demişti.