Aliceharikalardiyarinda Ben M.Ö. 6.ve 5. Yüzyıla Sümerlerin yaşadığı döneme gitmek isterdim. O toplumu çok merak ediyorum çok gizemli geliyor bana 🤔🤔 Bu arada illa geçmiş olmak zorunda değil gelecekte olabilir kızlar..
pasaklisinkukuli Aliceharikalardiyarinda hiç geçmişe gitmek istemem her olanak şuan var paramız da olursa bu dönem süper olur
Miran474 Aliceharikalardiyarinda ben oğlumun büyüyüp hayırlı sağlıklı vatana millete iyi bi şekilde yetişmiş bi adam olarak görmek istiyorum zaman makinası beni oraya götürsün gerçekten gelecekteki tek planım oğlumla ilgili 😍😍😍🙏🙏
Deletedmom_117 Aliceharikalardiyarinda dünyada bir çok şey var değiştirilecek imkan olsa am güç yetmez . Kendim için olanida Eğer geçmişe gidebilseydim geçmişimi suanki şeklinde yasamazdim 🥲
Aliceharikalardiyarinda pasaklisinkukuli geleceğe de gidebilirsin kukuli 😀 illa geçmiş olması gerekmiyor 🙄
Evimizinnesesi Tombikdonerartikcokpahali peygamber efendimizin Hz Fatma nın çevresinde olmak yakın dostları olmak ne güzel olurdu dimi
-_Esra_- Atatürk’ün zamanına gitmek isterdim böyle insanlara hitap ederken insanlarla sohbet ederken onu uzaktan seyreden bir kız çocuğu olmak isterdim sanırım
-_Esra_- pasaklisinkukuli oda olabilir bak şu cahiliye dönemine gidip aman boşanmış demesinler diye aldatılan şiddet gören kadınları zorla boşatırdım 😂😂😂😂
heygorl Ben 17. -18. Yüzyıl Avrupa’sının balolarına katılmak isterdim. Aristokratların arasında takılmak isterdim. Tabii zengin olarak hizmetçi olarak değil 😀😀
hepayni13 Babamla annemin beni yaptığı geceye gitmek isterdim ne zorlari vardı da böyle Bi ise kalkistilar merak ettim geçerli bir sebepleri var mi gözlerimle görmek isterdim👀👀