Kızlar 2 aydır doğum yaptım 40 imda kanamam normaldi bı ara çok kan gördüm 2 gün sürdü sonra normale döndü .Şimdi adet oldum sanırım bu 5 gündür,, 3 gündür aşıri kan görüyorum normal mi bu sizin nasıl oldu adet kanamaniz ? Çok korkuyorum cokkk 😔 bı aksilik mi oldu doğumda parca mi kaldı acaba