Merhaba anneler 2 aylık kız bebeğim var çok yumuşak böyle hamur gibi desem yeridir kendini dik tutmuyor mesela boynunuda sıklıkla dik tutamıyor bunlar normal mi bazı 2 aylık bebekleri görmüştüm onlar daha dinç sıkı derlerya öyleydi sizin bebişler nasıl